خريد ارزان مستند زندگي 2
نوشته شده توسط : رضایی

مستند زندگي 2


مستند زندگي 2


سي دي اورجينال را زير قيمت پشت جلد و به قيمت نمايندگي و همکار بخريد

اين مجموعه عظيم با تصويربرداري از مناطق خارق العاده و صحنه هاي بکر و ناب شکار يکي از شاهکارهاي BBC به شمار مي آيد.

در اين مجموعه ديدني شما جانوراني را مشاهده مي کنيد که تاکنون آنها را نديده ايد ، بازماندگان اژدها ، قورباغه هاي عظيم الجثه و صحنه هاي جذابي که شما را ميخکوب مي کند . در پايان هر قسمت ?? دقيقه به قسمت بعدي اين سري نگاهي گذرا شده است که زمان هر قسمت را به ?? دقيقه افزايش داده شده است. زيباترين مستند حيات وحش حال حاضر جهان بسيار زيباتر و حرفه اي تر از سياره زمين.

اين مستند بدون شک علاقه مندان به مستند هاي حيات وحش را بسيار خوشحال ميکند لذتي وصف ناپذير بعد از ديدن اين مجموعه به شما دست ميدهد

اين مجموعه باورنکردني براي اولين بار بصورت کامل در 10 قسمت با کيفيت در حد HD و با زيرنويس کامل فارسي عرضه ميشود و در تمامي دستگاه هاي خانگي و کامپيوترها قابل اجرا ميباشد.
“Life” يک مجموعه ي مستند حيات وحش ساخت شبکه ي BBC است که از شبکه ي BBC:One و شبکه BBC: HD پخش شده است.
اين مجموعه نگاهي کلي به استراتژي‌ها و تلاش‌هاي جانداران در تنازع براي بقا دارد. ساخت اين مجموعه چهار سال طول کشيده شده است و تمامي قسمت‌ها با کيفيت اچ دي ساخته شده اند.
هر قسمت از اين مجموعه ?? دقيقه است . قسمت اول اين سري نگاهي کلي به مجموعه دارد. در اين مجموعه لحظه‌هاي بسيار نابي که جانداران مختلف در تلاش براي شکار کردن و شکار نشدن مي سازند به تصوير کشيده شده است.

اين مجموعه به تلاش موجودات زنده براي ادامه بقا مي پردازد ، تلاش براي شکار کردن و شکار نشدن ، تصاويري بسيار مهيج و زيبا از صحنه هاي شکار جانداران ، جنگيدن براي زنده ماندن در شرايطي طاقت فرسا ، تلاشي که چارلز داروين از آن به عنوان مبارزه براي وجود نام مي برد..اين مجموعه نيز از تکنولوژي بسيار فيلمبرداري استفاده شده است که براي اولين بار در Planet Earth به کارگيري شده بود علاوه بر اين در اين مجوعه از تکنيک هاي منحصر به فردي استفاده شد تا تصاويري متفاوت و بسيار واقعي را به مخاطب خود نشان دهند . تکنيک هايي مثل فيلمبرداري ثابت با هليکوپتر ، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهايي که اجازه مي داد تا در کنار جانوراني از جمله گوزن شمالي به فيلمبرداري از آنها بپردازند و به نوعي جزئي از محيط جانوران شوند.
در اين مجموعه از دوربين هاي پر قدرتي که امکان تصوير برداري تا 8000 فريم در ثانيه را دارند ، استفاده شده است که اين قابليت نيز در شکار صحنه هاي جذاب شکار که تا کنون ديده نشده اند خيلي مفيد و موثر بود

جالب است بدانيد : حتي مجموعه سياره زمين- Planet Earth هم نتوانسته به امتياز مجموعه‌ي Life از سايت معتبر IMDB که امتياز دست نيافتني 9.3 را بدست آورده دست پيدا کند امتيازي که هيچ مجموعه‌ي مستندي به جز Life تا کنون نتواسته است آن را کسب کند…

چالش هاي زندگي(Challenges of Life):
اين قسمت با حرکت دلفين ها در خليج کاليفرنيا آغاز مي شود ، آنها به شکل خارق العاده اي آب را گل آلود مي کنند و استادانه با در مسيري b شکل از آب گل آلود ماهي مي گيرند ؛چيتا هايي که به شکار شتر مرغ مي پردازند.
خزندگان و دوزيستان(Reptiles and Amphibians) :
خزندگان اولين جانوراني هستند که توانسته‌اند از زندگي در خشکي را بطور کامل تحمل نمايند. سطح بدنشان از پوست خشک و شاخي پوشيده شده است.آنها ممکن است خيلي ابتدايي و اوليه به نظر بيايند اما همچنان در حال سير تکاملي خو هستند .در اين قسمت جانواراني از اين تيره را مشاهده مي کنيم که تاکنون کمتر به آنها پرداخته شده است .از جمله اژدهاي کومودو ، وزغ هاي غول پيکر و انواع سوسمار ،رتيل ها ، مارها و … اژدهاي کومودو بزرگترين مارمولک روي زمين است ،خزنده‌اي با طول ? متر و وزني بيش از ??? کيلوگرم ! قادر به شکار حيوانات بزرگي مانند آهو و گراز ، گاوميش و حتي انسان است. در هر وعده غذايي ميتواند تا ?? درصد وزن خود تغذيه کند ! جانوراني که بتوانند پس از گاز گرفته شدن از چنگ اين درنده بگريزند، نهايتا تا يک روز زنده مي مانند. بزاق اين جانور حاوي ?? نوع باکتري سمي است که وارد خون طعمه شده و در مدت ?? ساعت او را از پاي در مي‌آورد. در همين مدت است که اژدهاي کومودو به آرامي و با کمک حس بويايي خود حتي کيلومترها در تعقيب بوي جسد، به شکار خود دست مي‌يابد.
پستانداران (Mammals) :
پستانداران موفقترين گروه جانوران در سياره ما به شمار مي آيند ، باهوش ، خونگرم و داراي بنيان خانواده قوي تر نسبت به ديگر گونه ها ، اين مجموعه به شناساندن پستانداران گوناگوني مي پردازد که به معرفي تعدادي از آنها مي پردازيم:
کوآتي ، فيل هاي آفريقايي ، شير ها ، کفتار ، خفاش ، گوزن شمالي
اسب آبي يک جانور پستاندار گياه خوار ساکن آفريقا مي‌باشد.با آنکه چاق و سنگين هستند و در ضمن پاهاي کوتاهي نيز دارند اما به راحتي مي‌توانند از يک انسان پيشي بگيرند.اسبهاي آبي مي‌توانند با سرعت ?? کيلومتر در ساعت در مدت زمان کوتاهي از يک دونده المپيکي سبقت بگيرند.اسب آبي آفريقايي از حيوانات خطرناک و تهاجمي به حساب مي‌آيند و در صورتي که انسان به ايشان نزديک شود به انسان حمله مي‌کنند و مرگ آورند.
نهنگ گوژپشت ، امروزه در حدود ?? هزار نهنگ گوژپشت در آب‌هاي جهان وجود دارد،اين نهنگ‌ها هر ساله ?? هزار کيلومتر مهاجرت مي‌کنند.نهنگ گوژپشت يک حيوان آکروباتيک است و اغلب به سطح آب مي‌پرد و خود را به آب مي‌اندازد. خوراک آن‌ها بيشتر کريل و ماهيان ريز است. نهنگ‌هاي گوژپشت در فصل زمستان روزه مي‌گيرند و تنها از چربي ذخيره خود تغذيه مي‌کنند.نهنگ‌هاي گوژپشت از نوعي ياخته مغزي برخوردارند که تنها در انسان‌ها، ميمون‌هاي بزرگ‌پيکر و دسته‌اي از جانوران آبزي مانند دلفين‌ها ديده مي‌شود.نهنگ گوژپشت ، امروزه در حدود ?? هزار نهنگ گوژپشت در آب‌هاي جهان وجود دارد،اين نهنگ‌ها هر ساله ?? هزار کيلومتر مهاجرت مي‌کنند.نهنگ گوژپشت يک حيوان آکروباتيک است و اغلب به سطح آب مي‌پرد و خود را به آب مي‌اندازد. خوراک آن‌ها بيشتر کريل و ماهيان ريز است. نهنگ‌هاي گوژپشت در فصل زمستان روزه مي‌گيرند و تنها از چربي ذخيره خود تغذيه مي‌کنند.نهنگ‌هاي گوژپشت از نوعي ياخته مغزي برخوردارند که تنها در انسان‌ها، ميمون‌هاي بزرگ‌پيکر و دسته‌اي از جانوران آبزي مانند دلفين‌ها ديده مي‌شود.

ماهيها (Fish) :
متنوع ترين گروه از مهره داران که در رودخانه ها ، درياچه ها و درياها و اقيانوس هاي جهان زندگي مي کنند .در اين مجموعه با کمک تکنولوژي دوربين هاي پيشرفته ، حرکات و رفتار ماهيهاي بسيار سريع از جمله بادبان ماهي و ماهي پرنده به صورت حرکت آهسته نمايش داده مي شود. دلقک ‌ماهي يکي از گونه‌هاي ماهي از خانواده شقايق‌ماهيان است. در حدود بيست و هشت گونه از دلقک‌ماهي‌ها شناسايي شده‌است. اين گونه از ماهي ها در آب هاي شور زندگي مي‌کنند.

گل‌خورک ،بدن خاکستري، اولين باله پشتي متمايل به ارغواني پوشيده با لکه‌هاي تيره، دومين باله پشتي داراي ? يا ? رديف لکه‌هاي سفيد دوکي شکل است. ساحل رودهايي که داراي ساحل ماسه‌اي توام با گل و لاي باشند. در درون بستر نقب‌هايي حفر نموده و در آنجا پنهان مي‌شوند. آبهاي گل آلود را ترجيح مي‌دهند. روي ساحل رودخانه تا فاصله حدود پنج متر نيز از آب فاصله مي‌گيرند. دماي آب در زيستگاه‌هاي اين ماهي تا ?? درجه نيز مي‌رسد.
پرندگان (Birds):
پرندگان مهره داران خونگرمي هستند که بال، پر و يک منقار دارند، دندان ندارند، اسکلتي دارند که در آن استخوان هاي زيادي با هم ترکيب شده است. پرندگاني که پرواز مي کنند استخوان هاي قوي، کم وزن و ماهيچه هاي پرواز قدرتمند دارند ، در اين مجموعه پرواز حيرت آور مرغ مگس خوار که بال هاي خود را با سرعت بسيار زياد به هم مي زند به صورت آهسته به نمايش در مي آيد .
حشرات (Insects) :
ششمين قسمت از اين مجموعه وارد دنياي اعجاب انگيز حشرات مي شود. فراوان ترين موجودات روي زمين هستند ؛ حشرات را مي توان بزرگترين گروه از بند پايان دانست که تا کنون حدود يک ميليون گونه از آنها کشف شده است و روز به روز بر تعداد آنها افزوده مي شود. حشرات يا شش پايان ساکن خشکي هستند و بعضي بطور ثانويه آبزي شده‌اند. سر 6 قطعه وسينه 3 قطعه است که معمولا داراي 3 جفت پا و دو جفت بال است. شکم اصولا 11 قطعه بدون زوايد حرکتي دارد. چشمها مرکب و ساده‌اند. بيش از 800 هزار گونه دارند.
شکارچيان و طعمه ها (Hunters and Hunted):
اين قسمت به بيان استراتژي هاي گوناگون پستانداران براي شکار و تعقيب و گريز براي شکار کردن و تلاش براي زنده ماندن مي پردازد.
موش ستاره‌پوزه موش‌کور کوچکي است از خانواده کورموش‌ها ، جنس کونديلورا که در شرق کانادا و شمال شرقي آمريکا يافت مي‌شود.زيست‌گاه آن مناطق پست و نم‌ناک است و از حشرات آبي، کرم‌ها، نرم‌تنان، و ماهي کوچک تغذيه مي‌کند. پوست جانور از خز سياه ضدآبي پوشيده شده و دم و پاهاي بزرگي دارد. طول آن ميان ?? و ?? سانتي‌متر است و ?? گرم وزن و ?? دندان دارد. ?? شاخک گوشتين در انتهاي پوزه? جانور آن را از ديگر موش‌کورها متمايز مي‌کنند.
گمان مي‌رود اين شاخک‌هاي بسيار حساس با استفاده از تشخيص جريان الکتريکي در شکار، غذا را شناسايي مي‌کنند. موش ستاره‌پوزه به تنها ??? ميلي‌ثانيه از شناسايي تا مصرف شکار احتياج دارد و از اين لحاظ سريع‌ترين پستان‌دار شناخته مي‌شود.
موجوداتي از اعماق (Creatures of the Deep):
انواع موجودات فاقد ستون فقرات را مي توان در اعماق اقيانوس يافت ، موجوداتي که بررسي حيات آنها شگفتي هاي بيشماري را در بر دارد
پو ماهي ، اين سپر ماهيان داراي ? خار بر روي دم شلاقي شکل خود هستند که حاوي سم است. درجلوي سر اين خانواده از الحاق باله سينه‌اي خرطومي به شکل مثلث ايجاد شده. بيني و پنج شکاف آبششي در زير سر قرار دارد. اعضاي اين خانواده فاقد باله‌هاي پشتي ومخرجي هستند. اعضاي اين خانواده داراي سنگدان هستند. توليد مثل در اين خانواده از نوع زنده‌زاي بدون جفت يا زنده تخم گذار است.
سپيداج‌ها از جمله? باهوش‌ترين گونه‌هاي بي‌مهرگان هستند. سپيداج‌ها شب‌رو هستند و شب‌ها به شکار خرچنگ‌ها و ميگوها مي‌پردازند. سپيداج‌ها معمولاً ? بازو دارند که دو شاخک گيره‌اي دراز در ميان آن‌ها قرار گرفته‌است. اين شاخک‌ها تنها به هنگام گرفتن شکار قابل ديدن است.
رنگيزه‌هاي ويژه‌اي در بدن سپيداج ها باعث مي‌شود بتوانند رنگ بدن خود را تغيير داده و با محيط پيرامون هم‌رنگ بشوند. رنگ آن‌ها به هنگام جفت‌گيري به سرعت چندين بار عوض مي‌شود و زماني که عصباني شوند به رنگ سفيد در مي‌آيند.
جنين سپيداج حتي پيش از به دنيا آمدن قادر به مشاهده دنياي پيرامون خود است. سپيداج‌هايي که در دوره جنيني خود در پيرامون خود بيشتر خرچنگ ديده‌باشند در دوران بلوغ بيشتر به شکار خرچنگ مي‌پردازند.

گياهان (Plants):
گياهان نقش بسيار ارزنده اي در حيات سياره ما دارند و چرخه زندگي در زمين را کامل مي کنند ، دانه و گرده اين دسته از جانداران به شيوه اي مختلف و متنوعي گسترش مي يابد ، اين بخش به نمايش گونه هاي مختلف اين جانداران مي پردازد
درخت خون اژدها درختي است بومي جزاير سقطري يمن. اين نام را به خاطر شيره سرخ‌رنگي که از آن مي‌تراود به آن داده‌اند.اين درخت قطره‌هاي باران را از راه تنه‌هاي ريشه‌مانند هوايي خود به سوي ساقه اصلي هدايت مي‌کند و با شکل چترمانند خود از تبخير سريع در پيرامون ريشه‌ها خود جلوگيري مي‌کند. درخت خون اژدها در ماه فوريه گل مي‌دهد و تا شکفتن کامل گل آن پنج ماه به‌درازا مي‌کشد.
Primates (پستانداران اصلي)
و در آخر به برترين گونه هاي پستانداران که در جهان زندگي ميکنند و حيات دارند ميپردازد
اين مجموعه با کيفيت بالاي صدا و تصوير محصول 12 اکتبر سال 2009 است و با بودجه اي معادل 10 ميليون پوند به عنوان پر هزينه ترين مجموعه مستند حيات وحش شناخته شده است.

مستند Life بدون شک زيباترين مستند حيات وحش در 30 سال اخير است . استفاده از دوربين هاي بسيار حرفه اي و صدا گزاري بي نظير به شما حس بسيار جال سفر به اين نقاط را از نزديک مي دهد به تمام کساني که حتي اندکي به فيلم هاي مستند مخصوصآ مستند حيات وحش علاقه دارند و يا فکر ديدن يک فيلم جذاب هستند توصيه ميکنيم اين مستند زيبا را که با زيرنويس فارسي عرضه ميشود را از دست ندهيد …

حتي مجموعه سياره زمين- Planet Earth هم نتوانسته به امتياز مجموعه ي حيات از سايت معتبر IMDB که امتياز دست نيافتني 9.3 را بدست آورده دست پيدا کند امتيازي که هيچ مجموعه‌ي مستندي به جز Life تا کنون نتواسته است آن را کسب کند…

اين مجموعه بسيار جذاب با استقبال بسيار زيادي روبرو شده بطوري که در هفته اول عرضه بيش از 100 ميليون نفر آن را خريداري کرده اند…


توضيحات خلاصه محصول :
» شامل 5DVD با بالاترين کيفيت
» همراه با زيرنويس فارسي
» قابل پخش در کامپيوتر و تمامي دي‌وي‌دي پليرهاي خانگي
» در بسته بندي نفيس و استثنايي با کاور اختصاصي و ضد ضربه

اورجينال . 5 دي وي دي
ناشر : ديبا سافت شماره مجوز : 03742988
قيمت پشت جلد:8500 تومان
قيمت فروش ما به صورت کلي و جزئي : 6950 تومان
فروش سي دي اورجينال به صورت کلي جزئي با قيمت فروش کلي
به قيمت نمايندگي و همکار سي دي اورجينال بخريد


قيمت: - تومان
لطفاً براي خريد مستند زندگي 2 روي تصوير زير کليک کنيد.

خريد مستند زندگي 2






:: برچسب‌ها: دانلود مستند زندگي اسرار آميز سگ – , دانلود مستند زندگي حيوانات , دانلود فيلم مستند زندگي افراد , دانلود مستند , خريد مستند زندگي احمد شاملو , خريد بليط سينما پرديس زندگي , خريد زندگي ام رو ميسازم , خريد زندگي مريخ دوبله فارسي , مشاهده مطالب ارسال تگ خريد زندگي نرم , مشاهده مطالب ارسال تگ خريد زندگي , ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: